ترازوی دیجیتال
ترازو - ترازوی دیجیتال
 
 
دو شنبه 7 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 9:17 ::  نويسنده : مینا نیکنام

در گروه ترازوی فروشگاهی قرار گرفته است که دارای امکانات ویژه ای جهت فروش و گزارش گیری می باشد ، ترازوی رادین محصولی جدید در گروه ترازوی فروشگاهی بوده که دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ترازو است .

ترازوی رادین یک ترازوی فروشگاهی با قابلیت های برجسته ای می باشد که به مکانیزه شدن سیستم فروش فروشگاه ها کمک شایانی می نماید ، ترازو علاوه بر توزین و تولید فاکتور فروش برای کالاهای وزنی امکان ثبت و صدور فاکتور کالا های غیر وزنی بوده و همچنین امکان اتصال ترازو به بارکد خوان سرعت فروش اقلام تعدادی را افزایش می نماید و کاربر می تواند اطلاعات کالا های غیر وزنی را توسط بارکد خوانی که به ترازو متصل است به سیستم انتقال نماید .

از قابلیت هایی که در این ترازو وجود دارد علاوه بر اتصال ترازو به کامپیوتر ، امکان اتصال ترازو به لیبل پرینتر جانبی است که امکان تولید برچسب و حتی امکان بسته بندی کالا ها را نیز فراهم می نماید .

در واقع با خرید ترازوی دیجیتال رادین یک سیستم فروش کامل خریداری شده که امکان انبار داری ، فروش با محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و از سویی نیز امکان ثبت تخفیف تکی و حتی کلی محصولات را فراهم می نماید .

دیجی اسکال مرکز فروش ترازوی دیجیتال ، کیفیت توزین ترازو را تایید می نماید و تعمیرات ترازو را در مدت گارانتی به صورت رایگان انجام می نماید .
مشخصات کلی :
ترازوی دیجیتال رادین مدل 8800 plus یک سیستم فروش به صورت کلی می باشد که دارای ترازوی دیجیتال جهت توزین و بارکد خوان جهت اسکن بارکد کالا ها و همچنین دارای نرم افزار داخلی جهت فروش و گزارش گیری فروش می باشد .
ویژگی های ترازوی دیجیتال رادین مدل 8800 plus :
    امکان ثبت نام ، قیمت و بارکد کالا با 70 حافظه ی مستقیم 100000 حافظه ی غر مستقیم
    امکان تخفیف توسط ترازوی دیجیتال برای تک تک محصولات
    امکان تخفیف جهت کل فاکتور
    حافظه ی جانبی 4GB
    امکان اتصال ترازوی فروشگاهی به بارکد خوان از طریق پورت USB ، PS2
    امکان اتصال ترازو به کامپیوتر و لیبل پرینتر
    ترازو با قابلیت محاسبه ی مالیات بر ارزش افزوده ی تمامی کالا ها
    امکان صدور فاکتور فروش ، خرید ، چاپ مجدد و مرجوعی
    چاپ بارکد تجمعی و تکی برای هر کالا
    امکان گزارش گیری در مدل های گوناگون
    نمایشگر کاملا واضح برای مشتری و کاربر
    سرعت بالا در چاپ معادل 70mm بر ثانیه
    پاسخگویی همزمان به سه مشتری
    معرفی 99 کاربر با پیش فرض یک مدیریت
    قفل ضد سرقت برای ترازوی دیجیتال
    نمایشگر وزن 5 رقم
    نمایشگر قیمت واحد 6 رقم
    نمایشگر قیمت کل 7 رقم
    بدنه ی ترازوی دیجیتال تمای فلز
    ترازوی بارکد خوان معادل یک ترازوی دیجیتال همراه با صندوق فروشگاهی
    ترازو با امکان فروش به صورت وزنی و تعدادی
    چاپگر حرارتی
    ترازوی رادین دارای ماشین حساب داخلی
    دارای باتری داخلی
    دارای ساعت و تاریخ با امکان تنظیم
    دارای 12 ماه گارانتی

مدل ترازوی دیجیتال ظرفیت توزین دقت در خطا ابعاد کفه ی ترازو
ترازوی رادین 8800plus 40 کیلو گرم 10 گرم 40 × 30 سانتی متر


یک شنبه 5 بهمن 1393برچسب:, :: 14:15 ::  نويسنده : مینا نیکنام

خرید ترازو در تجهیز فروشگاه اهمیت دارد و انتخاب نوع ترازو و توجه به نیاز فروشگاه می تواند اساس خرید ترازو باشد ، برای خرید ترازوی دیجیتال مشاوره با نمایندگی ترازو نیز اهمیت دارد و در موفقیت خرید تاثیر بسزایی دارد ، انتخاب بهترین ترازو کار ساده ای نیست ، اگر خریدار ترازو هیچی اطلاعاتی در مورد ترازوی دیجیتالی نداشته باشد و نداند دستگاهی که انتخاب می نماید چه خصوصیاتی دارد و آیا نیاز کار را بر طرف نموده است یا نه ، خرید ترازو حتما کار ساده ای نخواهد بود .

ترازوی دیجیتال انواع گوناگونی دارد که در سایت دیجی اسکال به آن پرداخته شده است و با توضیحات کامل هر ترازو را در شرایط نقد و بررسی مطالعه نموده است ، ترازو یک وسیله ی بسیار مهم در مکان هایی است که کار اصلی با ترازو انجام می شود پس انتخاب ترازوی دیجیتال در این شرایط بسیار حساس خواهد بود زیرا با انتخاب ترازو دیجیتال مناسب علاوه کم نمودن حجم کاری از سویی نیز به کار سرعت و کیفیت بخشیده ایم .

دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازو های دیجیتال بهترین مشاور شما در امر خرید ترازوی دیجیتال می باشد زیرا با شناخت کامل از ترازو ها و دریافت اطلاعات کاری مشتری بهترین ترازورا معرفی می نماید .

جهت تعمیر ترازوی دیجیتال و استفاده از خدمات ترازو با مشاورین دیجی اسکال در مرکز خدمات تماس حاصل نمایید ، تعمیرات ترازو در دیجی اسکال با استفاده از قطعات فابریک صورت گرفته و به مدت 3 ماه گارانتی می گردد .



یک شنبه 21 دی 1393برچسب:, :: 9:41 ::  نويسنده : مینا نیکنام

انواع ترازو در دیجی اسکال در گروه های متفاوت ترازوی صنعتی ، ترازوی فروشگاهی ، ترازوی خانگی و ترازوی آزمایشگاهی ارائه شده و توضیحات در مورد ترازو ها برای راهنمایی بهتر مشتریان گرد آوری گشته تا با توجه به انواع ترازوی دیجیتال بهترین انتخاب را داشته باشند .

خرید ترازو به دلیل تنوع محصولی ترازو و تفاوت های زیادی که در نوع مصرف ترازو وجود دارد ، پیچیده می باشد و توصیه می شود قبل از اقدام به خرید ترازوی دیجیتال حتما از مشاورین دیجی اسکال مشاوره دریافت نمایید تا انتخاب درستی داشته و بر اساس نیاز کار خرید نمایید .

انواع ترازو شامل توضیحات زیر می گردد :

ترازوی فروشگاهی : در فروشگاه ها از ترازوی دیجیتالی استفاده می گردد که مطابق با نیاز فروشگاه باید دارای فابلیت هایی باشد ، ترازو فروشگاهی دارای

ترازوی صنعتی : گروهی از ترازو می باشند که دارای بدنه ی مقاوم با کاربری متفاوت هستند که از جمله ی این ترازو ها می توان به ترازوی قطعه شمار اشاره کرد که دارای امکان شمارش قطعات بوده و در حین توزین ، تعداد قطعات را نیز شمارش می نماید .

ترازوی خانگی : گروهی از ترازوی دیجیتال می باشد که به شکل کاسه ای حالت معمولا تولید می گردد و برای استفاده در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد از این رو به ترازو خانگی معروف می باشد .

ترازوی زیر پایی : گروهی از ترازو دیجیتال است که به شکل بدون عملک بوده و نمایشگر ترازو بر روی بدنه در حال نمایش است و روی نمایشگر با جنس بدنه ی ترازوی دیجیتال پوشیده شده است .

ترازوی فروشگاهی : گروهی پر فروش از ترازوی دیجیتال است که در فروشگاه ها مورد استفاده می گردد که تمرکز اکثر تولید کننده گان به دلیل حجم بالایی از فروش بر روی این ترازو قرار گرفته است ، ترازوی فروشگاهی دارای تنوع بالایی است که پیشرفته ترین این ترازو ها ، ترازوی لیبل پرینتر است که همراه با تولید بارکد واقعی امکان هماهنگ شدن با صندوق فروشگاهی را آسان نموده است .

ترازوی آزمایشگاهی : گروهی از ترازو های صنعتی است که دارای دقت بسیار بالا و قدرت توزین مواد بسیار ریز گرمی را دارد ، ترازو آزمایشگاهی به صورت رایج دارای محفظه ی توزین است که تاثیر و دخالت هوای محیط ترازو را کاهش می دهد .

انواع ترازو در دیجی اسکال با ثبت قیمت ترازوجهت ایجاد فضای مقایسه برای انتخابی بهتر فراهم می باشد قبل از خرید ترازو با مشاورین دیجی اسکال مشاوره کنید تا با استفاده از تجربه ی کارشناسان انتخاب صحیحی داشته باشد .

آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3

خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701

 



سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, :: 12:40 ::  نويسنده : مینا نیکنام

قیمت باسکول بر حسب نوع کاربری ، کیفیت و قابلیت های باسکول تعیین می گردد ، زمان خرید باسکول خریدار علاوه بر بررسی قابلیت های دستگاه ، قیمت باسکول دیجیتالی را نیز بررسی می نماید ، اما خرید باسکول دیجیتال تنها بر اساس قیمت باسکول انتخاب صحیحی نخواهد بود ، به این نکته باید توجه داشت که قیمت دستگاه های متفرقه ی چینی بسیار ارزان تر از قیمت باسکول محک و باسکول پند است و برترین برند ها در ایران ساخت محک و پند است ، باسکول چینی دارای قیمت پایینی است اما از سویی نیز کیفیت کار و عمر دستگاه نیز بسیار پایین بوده و ممکن است در زمان کار با باسکول دستگاه دچار ایراد گردد و این موجب هزینه ی مجدد و از سویی نیز خلل در انجام کار می گردد .

بدنه ی باسکول چینی در قیاس با باسکول محک و باسکول پند اصلا دارای مقاومت نیست و ممکن است با پرتاب کالا حتی از فاصله ی نزدیک ، دستگاه را دچار ایراد نماید .

یکی دیگر از مشکلات باسکول فروشگاهی ارزان نداشتن استاندارد توزین است و ممکن است توزین که توسط این دستگاه ها انجام می گیرد صحیح نباشد .

خرید باسکول محک دارای مزیت های بسیاری است ، قیمت باسکول محک نسبت به برندهای موجود در بازار بالاتر بوده اما عمر باسکول در کارکرد مداوم تا 15 سال تضمین شده است و زمان خرید ، خریدار مبلغی که صرف دستگاه می نمایید در واقع هزینه ی قطعات با کیفیت است و از سویی نیز استاندارد توزین یکی از ویژگی های برجسته ی باسکول فروشگاهی محک است ، گارانتی 25 ماه و 10 سال خدمات پس از فروش باسکول یکی از آیتم هایی است که خریدار را ترغیب به خریدی مطمئن می نماید .

خرید باسکول پند نیز دارای مزیت های قابل توجهی است یکی از مهمترین نکات باسکول پند مقاومت بسیار بالای باسکول می باشد که حتی باسکول فروشگاهی پند را از نظر مقاومت با عنوان باسکول صنعتی نیز معرفی نمود ، از سویی نیز سینی استیل دستگاه موجب می گردد در زمان کارکرد با آب کمتر آسیب ببیند ، گارانتی باسکول پند 14 ماه بوده و دارای 10 سال خدمات پس از فروش باسکول می باشد .

خرید باسکول را از نمایندگی باسکول انجام دهید تا دستگاه خریداری شده دارای گارانتی خدمات واقعی بوده و دستگاه آکبند باشد .

آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3

خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701




پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:فروش ترازو ,ترازو محک , :: 11:41 ::  نويسنده : مینا نیکنام

فروش ترازو در دیجی اسکال امکان پذیر می باشد و مشتریانی که قصد فروش ترازوی دیجیتال را دارند می توانند با ارائه ی ترازو با شرکت معامله و ترازو دیجیتال و را به شرکت بفروشند از سویی نیز می توانند ترازوی دست دوم خود را با ترازوی دیجیتال نو تعویض نمایند .

ممکن است شما ترازوی دیجیتالی داشته باشید که مدت زیادی است که از آن استفاده نموده اید و تمایل دارید ترازو را تعویض و مدل جدید ترازو را خریداری نمایید ، از این طریق دیجی اسکال ترازوی قدیمی شما را به قیمت مناسبی برداشته و ترازوی جدید را با نصب و راه اندازی و آموزش به شما تحویل می دهد ، به این نکته توجه داشته باشید که تنها ترازو دیجیتالی قابل تعویض می باشد که ترازوی محک یا ترازوی پند باشد زیرا این دو ترازو تنها دستگاه هایی هستند که پس از استفاده ی طولانی مدت قابل خریداری و تعویض می باشند .

ترازو محک و ترازو پند سالیان درازیست که در حال تولید می باشند و بهترین انتخاب در خرید ترازو هستند زیرا با انتخاب ترازوی محک یا ترازوی پند می توانید پس از مدت طولانی استفاه مجدد ترازو به قیمت بسیار مناسب به شرکت فروخته و ترازوی دیجیتال جدید را خریداری نمایید .

روش فروش ترازو به شرکت به گونه ای است که ابتدا از محک یا پند بودن ترازو اطلاع می یابید سپس با نمایندگی ترازو در دیجی اسکال هماهنگ نموده و ترازو به دفتر انتقال می دهید پس از کارشناسی ترازو به دستگاه قیمت داده و مشتری می تواند ترازوی جدید را انتخاب نماید .

جهت اطلاع از قیمت ترازو به صفحه ی محصولات ترازوی دیجیتال مراجعه نمایید .

آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3

خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701

 

 



پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:انواع باسکول, :: 11:37 ::  نويسنده : مینا نیکنام

انواع باسکول در سایت فروشگاهی دیجی اسکال عرضه می گردد تا مشتریان زمان خرید باسکول دیجیتال حق انتخاب داشته و باسکول دیجیتالی را خرید نمایند که با توجه به نوع استفاده از باسکول باشد ، باسکول در مدل های باسکول فروشگاهی ، باسکول صنعتی و غیره قابل انتخاب است .

انواع باسکول به اختصار :

باسکول فروشگاهی : این عبارت به باسکول زمینی اختصاص می یابد که در فروشگاه ها و مغازه ها مورد استفاده قرار میگیرد و دارای بدنه ای معمولی نسبت به مدل های صنعتی دارد ، باسکول فروشگاهی دارای دقت پایین و نهایتا در ظرفیت 500 کیلو گرم قابل انتخاب می باشد , بهترین باسکول فروشگاهی مختص به باسکول پند و باسکول محک می باشد که در گروه پیشنهاد ویژه ی دیجی اسکال قرار گرفته است .

باسکول صنعتی : دستگاهی که به باسکول صنعتی معرفی می گردد نسبت به فروشگاهی ها دارای بدنه ی مقاوم تر و محکم تر بوده و در برابر ضربه و فشار دارای مقاومت بالایی است و دارای ضربه ی گیر و داوم بالا در توزین های پی در پی در کارخانه ها دارد ، در این گروه باسکول نیز بهترین باسکول صنعتی مختص به محک و پند می باشد و مجددا در گروه پیشنهاد ویژه ی دیجی اسکال قرار گرفته است ، باسکول صنعتی باید با توجه به نوع استفاده از باسکول و محیط و مواد مورد توزین باسکول نیز توجه نمود تا انتخاب دستگاه انتخاب ایده الی باشد .

باسکول آویز : دستگاه آویز به توزین از زیر اختصاص دارد و به صورت توزین از فاصله ای بالاتر از زمین انجام می گیرد ، باسکول سقفی یا آویزی در ظرفیت های متفاوت تولید می گردد و دارای قلاب جهت آویز شدن از سقف و آویز شدن از جرثقیل مورد استفاده می گردد که به باسکول جرثقیل نیز معرفی می گردد ، باسکول آنی لود و باسکول پند در این گروه شناخته شده و مورد تایید می باشد .

باسکول جاده ای : گروه دیگری از باسکول زمینی وجود دارد که برای توزین بار ماشین های سنگین به کار می رود و ماشین ها برای توزین بار بر روی باسکول حرکت نموده و توسط باسکول جاده ای توزین می گردند و این باسکول در ظرفیت های باسکول 60 تنی ، باسکول 50 تنی ، باسکول 20 تنی بیشترین استفاده را دارند ، در گروه باسکول جاده ، باسکول پند برترین برند شناخته شده است و خرید باسکول باید پس از بازدید و براورد منطقه ی نصب باسکول صورت پذیرد .

دیجی اسکال مرکز فروش و خدمات پس از فروش باسکول دیجیتال بوده و برترین برند های موجود را ارائه می نماید دیجی اسکال با داشتن سابقه ی طولانی در زمینه فروش باسکول بهترین مشاور جهت خرید خواهد بود و متناسب با کار و استفاده باسکول دیجیتال را پیشنهاد نموده و برترین برند ها را اعلام می نماید .

جهت اطلاع از قیمت باسکول در مدل های متفاوت و امکان مقایسه ی دستگاه ها به قسمت محصولات مراجعه نمایید و با کلیک بر روی هر محصول قابلیت های باسکول را مطالعه نمایید .
 آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3

خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701

 



ترازوی زرگری AND دارای دقت بالا بوده و مناسب جهت طلا فروشی می باشد .
ویژگی های ترازوی AND ژاپن مدل EK-I شامل :
* ترازو AND ژاپن مدل EK-I ساخت ژاپن
* کالیبراسیون فول دیجیتال
* نمایشگر واضح LCD با بکلایت سبز
* همراه با نرم افزار ویندوز
* قابلیت حل بال
* عملیات سنجش دقیق ACLA
* ارتباط ترازو با کامپیوتر
* ارتباط ترازو A&D با چاپگر
* عملیات توزین در واحد های گوناگون
* شمارش ، درصد و مقایسه
* استفاده ی آسان ازترازو
* استفاده با برق و باطری

مشخصات ترازوی AND ژاپن مدل EK-I  عبارتند از :

مدل ترازوی A&N  ظرفیت در توزین حساسیت در خطا   ابعاد کفه توزین
 EK -120 I  120 گرم  0/01 گرم  110 × 110 میلیمتر
 EK -200 I  200 گرم  0/01 گرم  110 × 110 میلیمتر
 EK -300 I  300 گرم  0/01 گرم  110 × 110 میلیمتر
 EK -600 I  600 گرم  0/01 گرم  110 × 110 میلیمتر
 EK -1200 I  1200 گرم  0/1 گرم  133 × 170 میلیمتر
 EK -2000 I  2000 گرم  0/1 گرم  133 × 170 میلیمتر
 EK -3000 I  3000 گرم  0/1 گرم  133 × 170 میلیمتر
 EK -6000 I  6000 گرم  0/1 گرم  133 × 170 میلیمتر
 EK -12K I  12000 گرم  1 گرم  133 × 170 میلیمتر

آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3

خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701

 

 

 

 



صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 15 صفحه بعد

درباره وبلاگ

ترازو و باسکول ابزار دقیق اندازه گیری می باشند که امروزه در مفهوم بسیار گسترده در حال تولید و پیشرفت هستند دیجی اسکال مرکز عرضه خدمات و معرفی ترازو یا باسکول بر اساس شغل و نیاز شما می باشدشماره تماس : 66935377 -021 | 66919621 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ترازو وباسکول و خدمات پس از فروش آن به سایت http://scale.ir//مراجعه نمایید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تراز ایران و آدرس tarazooandek-i.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: