ترازوی دیجیتال
ترازو - ترازوی دیجیتال
 
 

دارای چرخ بوده و امکان جا به جایی باسکول بدون بلند نمودن دستگاه فراهم است ، دستگاه دارای استاندارد توزین است که می توان کیفیت و عمر طولانی باسکول را تضمین نمود ، ظاهر باسکول مقاوم بوده و کار های صنعتی قابل استفاده است .

باسکول معرفی شده در گروه باسکول فروشگاهی قرار گرفته است و دارای بدنه ی مقاوم بوده که مناسب برای فروشگاه طراحی شده است ، باسکول بی نظیر ساخت ایران می باشد و دارای نمایشگر قابل انتخاب در چندین مدل است شامل سه نمایشگر که در سه ردیف طراحی شده است و امکان محاسبه مبلغ کالای توزین شده را نیز دارد که بیشتر در فروشگاه ها توصیه می گردد و دومین حالت نمایشگر ، تک نمایشگر است که تنها نمایشگر وزن است و نسبت به مدل های دیگر وضوح بالاتری دارد و سومین حالت امکان تولید فاکتور در نمایشگر های ذکر شده است و کاربر زمان خرید باسکول می تواند نوع نمایشگر را به صورت نمایشگر پرینتر دار نیز انتخاب نماید .

دیجی اسکال مرکز فروش و خدمات پس از فروش باسکول بی نظیر بوده و دستگاه را با 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می نماید .

ویژگی های باسکول دیجیتال بی نظیر 600 کیلو گرم :
    باسکول فروشگاهی با امکان انتخاب در مدل چرخدار و ساده
    ظرفیت توزین باسکول 600 کیلو گرم
    دقت در توزین 100 گرم
    باسکول دیجیتال دارای قطعه شمار داخلی
    ساخت ایران
    12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش باسکول
    باسکول دیجیتال دارای نمایشگر قابل انتخاب توسط مشتری
    قابلیت اتصال به چاپگر
    وزن باسکول در مدل ثابت 63 کیلو گرم و در مدل چرخدار 73 کیلو گرم
    ارتفاع باسکول از سطح زمین در مدل باسکول ثابت 18 سانتی متر
    ارتفاع باسکول از سطح زمین در مدل باسکول چرخدار 33 سانتی متر


شماره تماس :0216123



در گروه ترازوی صنعتی و ترازوی فروشگاهی قرار گرفته است و می توان ترازو را به دلیل مقاومت و کارایی بالا در هر دو گروه قرار داد ، ترازوی دیجیتال ساخت کره با رعایت استاندارد های معتبر توزین است ، دیجی اسکال ترازو را به مدت 12 ماه گارانتی می نماید .

ترازو اکسل ساخت کره بوده و دارای ظاهر شکیل است از ویژگی های برجسته ی ترازو امکان  ارتباط ترازوی دیجیتال با کامپیوتر است که نسبت به نمونه مشابهی که امکان ارتباط با کامپیوتر را دارد متفاوت است و با قرار گیری وزن بر روی کفه ی ترازو وزن را به صورت کاملا آنلاین به کامپیوتر ارسال می نماید در صورتی که در نمونه های مشابه با فشردن کلید مشخصی داده ها به کامپیوتر ارسال می گردند اما در این ترازوی فروشگاهی با قرار گیری کالا به صورت آنلاین وزن انتقال می یابد .

نمایشگر ترازو به صورت lcd back light و نور نمایشگر را بر اساس نور محیط ترازو می توان تنظیم نمود ، دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی اکسل کیفیت و عمر طولانی ترازو را تایید و تعمیرات ترازوی دیجیتال را پس از اتمام گارانتی با استفاده از قطعات فابریک و اصلی و بر اساس تعرفه ی مصوب انجام می نماید .

مشخصات کلی :
ترازوی اکسل ساخت کره با رعایت استاندارد های معتبر توزین بوده ، ترازو دارای بدنه ی مقاوم و صنعتی می باشد که علاوه بر استفاه در فروشگاه ها قابل استفاده در کارگاه ها و کارخانه ها می باشد .
ویژگی های ترازوی اکسل مدل EXCELL GE30
    ترازوی دیجیتال ساخت کره
    بدنه ی ترازو مقاوم در برابر ضربه و فشار
    ظرفیت توزین 30 کیلو گرم با دقت 5 گرم
    امکان ارتباط ترازو به کامپیوتر به صورت آنلاین
    حالت ارتباط ترازوی دیجیتال به کامپیوتر به صورت توزین و نمایش آنی در کامپیوتر
    نمایشگر ترازو به صورت lcd back light
    محاسبه ی قیمت کالا
    توزین دقیق و سرعت در پایدار شدن وزن
    دارای سه نمایشگر وزن ، قیمت و قیمت کل
    دارای 12 ماه گارانتی


شماره تماس :0216123



ساخت ایران با بدنه ی مقاوم با ظاهر مناسب آزمایشگاهی و دقت بالا در توزین است ، قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق کابل و نرم افزار موجب انتقال ساده و سریع اطلاعات توزین به کامپیوتر می باشد که در آزمایشگاه دارای اهمیت بالایی است ، این ترازو جهت بسته بندی نیز مورد استفاده می باشد و برای توزین مواد ارزشمند گرمی جهت استفاده در مصارف دارویی و ترکیب دارو مورد استفاده قرار می گیرد ، ترازو کیا در مدل های گوناگونی با ظرفیت های مختلف است و مدل bl 2 با ظاهر زیبا و قوی و قیمت ترازو نسبت به نمونه های دیگر با در نظر گرفتن کیفیت ترازو مناسب بوده و پیشنهاد دی جی اسکال می باشد .

دیجی اسکال ترازو مدل bl 2 را با گارانتی 12 ماه و وارانتی تعیین شده تایید نموده و این دستگاه را جزوه بهترین ترازو گرمی معرفی می نماید .

قیمت ترازو در تمام محصولات ترازوی دیجیتال کاملا به روز ثبت می گردد .

مشخصات کلی
ابعاد دستگاهترازو گرمی کیا مدل BL2 را با عنوان ترازو آزمایشگاهی نیز می توان به کار برد زیرا دارای دقت توزین بالایی بوده و در تمام مدت توزین حساسیت خود را حفظ می نماید ، ترازو گرمی معرفی شده دارای دقت 0/1 گرم در توزین مواد تا ظرفیت 5 کیلو گرم می باشد و حفظ این دقت در تمام مدت توزین بدون استفاده از محفظه ی توزین از ویژگی های برجسته ی ترازو می باشد ، استفاده از ترازو آزمایشگاهی یا گرمی کیا به راحتی بوده در زمان خرید ترازو نیز در پک دستگاه دفترچه استفاده نیز می باشد .
ویژگی های ترازو گرمی مدل bl2
کمینه ی ظرفیت : 0/1 گرم
بیشینه ی ظرفیت ترازو دیجیتال : 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
ابعاد دستگاه :  18 × 26 × 6 سانتی متر
ابعاد سینی توزین : 18 × 18 سانتی متر
نوع نمایش : lcd back light
قابلیت های ترازو دیجیتالی : قابلیت تنظیم نور نمایش
نوع تغذیه : برق و باتری
 دمای محیط قابل استفاده : -30 سانتی گراد
نوع سینی : سینی استیل تخت
کیبرد : mode | on / off | pcs | tare | zero
وزن دستگاه : 2000 گرم
نوع ترازو دیجیتال : ترازو گرمی بدون علمک



ترازوی گرمی دیجیتال است که دارای ظرفیت 2 کیلو گرم با دقت توزین 0/1 گرم می باشد ، استفاده از ترازو ساده بوده و نمایشگر ترازوی دیجیتال lcd back light است ، دیجی اسکال قیمت ترازو را بسیار عادلانه در قیاس کیفیت ترازو اعلام می نماید .

ترازوی دیجیتال در مدل های گوناگونی تولید می گردد و یکی از این گروه ها ترازو گرمی است که بیشتر برای توزین مواد ارزشمند به کار می رود که دقت ترازو در توزین اهمیت زیادی دارد ، ترازو های گرمی تنها برای نمایش وزن می باشند و امکان محاسبه ی مبلغ کل را ندارند ، ظاهر ترازو به صورت بدون علمک می باشد که بر روی بدنه ی ترازو دو نمایشگر وزن و نمایشگر باتری ترازو وجود دارد .

دیجی اسکال نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ترازوی دیجیتال کیا است ، گارانتی دستگاه به مدت 12 ماه تایید می گردد و تعمیرات ترازو پس از خرید در این مرکز انجام می گیرد .

مشخصات کلی

ترازو گرمی کیا ارس مدل kb ، ترازو دیجیتال کوچکی است که برای توزین مواد ریز گرمی مناسب می باشد ، بدنه ی ترازو از پلاستیک فشرده می باشد اما دارای بدنه ی ضعیفی می باشد که مقاومت زیادی ندارد و در توزین نباید وزنی بالا تر از ظرفیت ترازو روی سینی قرار بگیرد .
ویژگی های ترازو گرمی کیا مدل kb

کمینه ظرفیت : 0/01 گرم | 0/1 گرم | 1 گرم
بیشینه ی ظرفیت : 500 گرم | 2 کیلو گرم | 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم | 1 گرم
ابعاد ترازو دیجیتال : 17 × 24 سانتی متر
کیبرد : on / off | پارسنگ الکترونیکی
نوع تغذیه : برق و باتری
نوع نمایشگر ترازو : lcd back light
نوع دستگاه : ترازو گرمی دیجیتال



 دارای بدنه ی پوشیده شده از پلاستیک فشرده می باشد و سینی ترازو به صورت گرد از جنس استیل است از ترازوی دیجیتال مدل tx تنها برای توزین مواد ریز گرمی یا جهت بسته بندی استفاده می گردد ، ترازو از برق و باتری تغذیه می نماید

در فروشگاه ها و بیشتر عطاری های جهت توزین مواد از ترازوی دیجیتالی استفاده می نمایند که بتواند وزن مواد بسیار ریز را محاسبه نماید مانند زعفران که دارای قیمت بالایی بوده و خطا در توزین این ماده حتی به مقدار اندک خسارت محسوب می گردد و این مواد که اهمیت اقتصادی بالایی دارند باید توسط ترازو گرمی توزین گردند که دارای دقت بالایی باشد .

ترازو کیا در مدل tx موفق بوده و قیمت ترازو بسیار مناسب است و از سویی نیز دارای کیفیت می باشد ، نمایشگر های وزن در ترازو به رنگ مشکی با بکلایت آبی می باشد ، دیجی اسکال ترازوی دیجیتالی را به مدت 12 ماه گارانتی می نماید .

مشخصات کلی

ترازو گرمی کیا مدل tx ، ترازو کوچک گرمی می باشد که دارای دقت مناسبی بوده و در چندین ظرفیت توزین تولید می گردد و حساسیت توزین ترازو 0/01 گرم در ظرفیت 200 گرم  می باشد .
ویژگی های ترازو گرمی کیا مدل tx
کمینه ی ظرفیت : 0/01 گرم
بیشینه ی ظرفیت ترازو : 200 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
جنس بدنه : استیل
نوع تغذیه ترازو دیجیتال : برق و باتری
توان مصرفی دستگاه : 220 ولت
صفحه نمایشگر : lcd back light
ابعاد دستگاه : 15 × 19 × 4 سانتی متر
ابعاد کفه ی توزین ترازو :  قطر 13 سانتی متر
واحد های توزین : گرم | پتی ویت | انس
مشخصات کیبرد : on / off | tare | zero
وزن ترازو دیجیتال :
قابلیت های دستگاه : عمکرد شمارشی ( ترازو قطعه شمار ) ، خاموشی خودکار
مدل : ترازو گرمی دیجیتال

 

 



 ساخت ایران بوده و دارای بدنه پوشیده شده از پلاستیک فشرده می باشد که ترازوی دیجیتال مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار داشته و ترازو مناسب جهت استفاده در فروشگاه ها بوده و در گروه ترازوی فروشگاهی قرار گرفته است .

دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی دیجیتال معرفی شده دستگاه را در گروه محصولات توزین صدر معرفی می نماید و مدت گارانتی ترازو را 12 ماه تعیین می نماید ، قیمت ترازو معرفی شده مناسب می باشد و خرید ترازو برای فروشگاه های کوچک پیشنهاد می گردد 

تعمیرات ترازو ذکر شده در مدت گارانتی توسط دیجی اسکال به صورت رایگان و در صورت اتمام مدت گارانتی با تعرفه مشخص شده ی کارخانه ی تولیدی انجام می گیرد .

ویژگی ترازو توزین صدر مدل DS8000

    سرعت مناسب در توزین
    دقت بالا در ظرفیت 30 کیلو گرم
    ترازوی دیجیتال دارای باتری داخلی با امکان شارژ مجدد
    ترازو با امکان استفاده به صورت برق و باتری
    12 ماه گارانتی



یک محصول ایرانی است که توسط کارخانه ی توزین صدر تولید می گردد و در گروه ترازوی فروشگاهی قرار دارد ، خرید ترازو برای فروشگاه هایی توصیه می گردد که نیاز به تولید فاکتور نداشته باشند و تنها توزین و محاسبه بر روی نمایشگر ترازو برای کار کافی باشد ، سینی توزین ترازو از جنس استیل بوده و پوشش بدنه از جنس پلاستیک نشکن می باشد .

دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی فروشگاهی این مدل ترازو برای فروشگاه های بسیار کوچک پیشنهاد نمی نماید و مدل های جدید ترازوی توزین صدر را توصیه نموده زیرا انتخاب نمونه های جدید و پیشرفته انتخاب بهتری خواهد بود ، دستگاه معرفی شده دارای 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد .

دیجی اسکال نمایندگی تعمیرات ترازو نیز معرفی می گردد و خدمات ترازو را در مدت گارانتی به صورت رایگان و در صورت اتمام گارانتی بر اساس تعرفه ی مشخص کارخانه ی تولید عرضه می نماید
مشخصات کلی
ترازو توزین صدر مدل کارا یک دستگاه فروشگاهی مناسب جهت استفاده در فروشگاه ها می باشد ، ترازو قادر به تولید فاکتور نبوده و دارای نمایشگر LED با وضوح بالا در نمایش می باشد ، خرید ترازو برای فروشگاه های کوچک توصیه می گردد .
ویژگی های ترازو توزین صدر مدل کارا

    سرعت بالا در پایدار شدن وزن
    محاسبه ی قیمت کالا
    تغذیه ی ترازوی دیجیتال با برق و باتری
    شارژر داخلی جهت شارژ باتری
    ترازوی دیجیتال با قابلیت ماشین حساب
    پارسنگ الکترونیکی
    ترازوی فروشگاهی با قابلیت محاسبه ی مبلغ پرداختی
    امکان تنظیم و حدف اقلام حافظه
    دارای حافظه ی داخلی جهت ثبت کالا
    12 ماه گارانتی




سه شنبه 14 مهر 1394برچسب:حافظه ترازو,, :: 13:24 ::  نويسنده : مینا نیکنام

دارای 60 کیلو گرم ظرفیت بوده و دقت ترازو 2 گرم تنظیم شده است ، ساخت و طراحی دستگاه توسط کارخانه ی توزین صدر بوده و توزین دقیق و سرعت در توزین از ویژگی ترازو می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است که در زمان خرید ترازو مطرح می گردد .
ترازو توزین صدر در گروه ترازو فروشگاهی قرار دارد که در فروشگاه هایی قابل استفاده می باشد که حجم کاری بالا نبوده و نیاز به داشتن چاپگر ترازو و گزارش گیری روزانه و هفتگی مطرح نیست ، توصیه دی جی اسکال در این شرایط کاری دستگاه معرفی شده می باشد ، سینی ترازو قابل انتخاب بوده و در دو مدل تخت و لبه دار و در قنادی ها به دلیل استفاده از جعبه شیرینی استفاده از سینی تخت مناسب تر می باشد و در فروشگاه میوه فروشی به دلیل گذاشتن میوه بر روی سینی نیاز به لبه دار بودن سینی وجود دارد و کیسه بهتر بر روی سینی قرار گرفته و از بغل سینی نمی ریزد .
ویژگی های ترازو فروشگاهی ویستا

* دقت بالا در وزن کشی
* سرعت در نمایش وزن کالا
* ظرفیت 60 کیلو گرم با دقت 2 گرم
* سینی استیل ترازو توزین صدر قابل انتخاب بر حسب نوع عملکرد در دو مدل تخت و لبه دار
* نمایشگر به صورت دو طرفه و از جنس led واضح قرمز
* ساخت ایران
* قفل ضد سرقت در ترازو دیجیتال موجب امنیت گردیده که زمان گم شدن و سرقت امکان بر گشت ترازو می باشد
* خاموش / روشن اصلی و کیبردی
* اعداد بر روی نمایشگر به صورت انگلیسی می باشد
* حافظه ی داخلی 48 عدد بوده و امکان ذخیره قیمت در حافظه ترازو فروشگاهی وجود دارد .



 ترازوی دیجیتال فروشگاهی است که با ثبت قیمت کالا امکان محاسبه مبلغ و از سویی نیز امکان محاسبه ی مابقی حساب مشتری را نیز دارد ، ترازوی فروشگاهی دارای قابلیت های ویژه ای است که قیمت ترازو را عادلانه می نماید زیرا این ترازو دارای امکان استفاده به مدت یکسال بدون ارتباط با برق را دارد از سویی نیز دارای 70 حافظه ی نام و قیمت کالا می باشد و دارای قطعه شمار صنعتی نیز است و علاوه بر توزین امکان شمارش قطعات را نیز دارد .

ظرفیت ترازوی دیجیتال 30 کیلو گرم با دقت 5 گرم است و یک ترازوی فروشگاهی مناسب با اشغال کمترین فضای ممکن است نمایشگر دستگاه به صورت دو طرفه در دو سمت ترازو دیجیتال قابل رویت می باشد و نمایشگر واضح lcd با زمینه ی روشن چراغی یک انتخاب مناسب برای فروشگاه ها می باشد .

دیجی اسکال ترازوی پند تک را که عضو گروه صنعتی ترازوی پند است را به مدت 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش ترازو را به مدت 10 سال تضمین می نماید ، دستگاه معرفی شده در مدل های دیگر نیز در حال تولید است که از قسمت محصولات می توان به اطلاعات و عکس دستگاه ها دسترسی یافت .

ویژگی های ترازو پند مدل pt206f

    بدنه ی مقاوم و شکیل با امکان حمل آسان
    نمایشگر ترازوی دیجیتال lcd با زمینه ی روشن چراغی با وضوح بالا
    قسمت نمایشگر ترازو به صورت ضد آب امکان استفاده در محیط های مرطوب
    امکان استفاده از آسان از کلید کالا ها و امکان قرار گیری اسم یا عکس کالا ها در قسمت زیرین طلق کیبرد حافظه
    دارای 35 کلید مستقیم و با امکان ثبت 70 نام کالا
    کیبرد ترازو لمسی با امکان ثبت سریع و آسان
    ترازوی دیجیتال قابل استفاده در محیط های گرد و غبار یا مرطوب
    امکان استفاده از ترازوی فروشگاهی تنها با سه باتری قلمی
    امکان استفاده از ترازوی دیجیتال به مدت یک سال با باتری بدون نیاز به شارژ
    ترازوی قطعه شمار با امکان شمارش آسان قطعات
    توزین پی در پی
    ثبت تمام فروش های ترازو به صورت نامحدود
    امکان محاسبه ی مابقی پول مشتری پس از خرید کالا
    دارای آماده به کار جهت ذخیره بیشتر انرژی
    کم مصرفی ترین ترازوی فروشگاهی در ایران

مدل ترازو دیجیتال ظرفیت دقت ابعاد ترازو
pt206f 30 کیلو گرم 5 گرم 320 × 330 میلیمتر



چهار شنبه 11 شهريور 1394برچسب:عملکرد ترازو ,ترازو , :: 10:10 ::  نويسنده : مینا نیکنام

 در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، دقت در توزین و سرعت در پایدار شدن وزن از ویژگی های برجسته ی ترازو آزمایشگاه می باشد ، ترازو بدون محفظه بوده و دارای 12 ماه گارانتی می باشد .

ترازو کیا ساخت ایران می باشد ، نمایشگر دستگاه به صورت صفحه ای روشن با نوشته های مشکی به صورت lcd back light است که از فاصله نیم متری نیز قابل قرائت می باشد ، تغذیه ترازو دیجیتال از برق و باتری می باشد که در صورت عدم دسترسی به برق شهری می توان از طریق باتری ترازو را آماده ی کار نمود .

امکان اتصال ترازو آزمایشگاهی با پورت rs232 این امکان را فراهم می آورد که اطلاعات دستگاه را از طریق کابل به کامپیوتر انتقال داد و دسترسی آسان به اطلاعات ترازو داشت  البته این امر در تمامی دستگاه ها وجود نداشته و قابلیت درخواستی می باشد در زمان خرید ترازو در کارشناسان فروش قابلیت اتصال ترازو به کامپیوتر را درخواست نمایید .

دیجی اسکال ، ترازو دیجیتالی معرفی شده را به مدت 12 ماه گارانتی نموده و خدمات پس از فروش ترازو را با عنوان نمایندگی بر عهده دارد ، جهت تعمیر ترازو آزمایشگاهی حتما با مشاورین دیجی اسکال در قسمت خدمات تماس بگیرید و در زمان بروز مشکل در دستگاه از دستکاری و تعمیرات ترازو توسط افراد غیر مجاز خود داری نمایید .

مشخصات کلی

ترازو آزمایشگاهی بدون محفظه ی توزین قابل استفاده می باشد استفاده از ترازو در کارگاه های صنعتی و آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، KEM مدل ترازو آزمایشگاهی است که دارای ظرفیت 20 کیلو گرم و دقت 0/1 گرم در توزین می باشد .
ویژگی های ترازو آزمایشگاهی کیا مدل kem

    کمینه ی ترازو: 0/1 گرم
    بیشینه ی ظرفیت : 20 کیلو گرم
    دقت در توزین ترازو : 0/1 گرم
    نوع نمایشگر : LCD BACK LIGHT
    نوع تغذیه : برق و باتری
    قابلیت های ترازو دیجیتال : عملکرد سریع ترازو در وزن کشی ، ثابت شدن سریع وزن ، دارای کلید عملیاتی جهت تنظیم ترازو
    ابعاد کفه ی توزین : 197 × 180 سانتی متر
    ابعاد ترازو : 77 × 210 × 316 میلی متر
    نوع عملکرد : وزن کشی و شمارش
    دارای گواهینامه : ROSH
    نوع لودسل ترازو : HBM

مدل ترازوی دیجیتال ظرفیت توزین دقت در توزین ابعاد ترازو
ترازوی آزمایشگاهی مدل کیا kem 20 کیلو گرم  0.1 گرم 7 × 32 × 21 سانتی متر





درباره وبلاگ

ترازو و باسکول ابزار دقیق اندازه گیری می باشند که امروزه در مفهوم بسیار گسترده در حال تولید و پیشرفت هستند دیجی اسکال مرکز عرضه خدمات و معرفی ترازو یا باسکول بر اساس شغل و نیاز شما می باشدشماره تماس : 66935377 -021 | 66919621 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ترازو وباسکول و خدمات پس از فروش آن به سایت http://scale.ir//مراجعه نمایید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تراز ایران و آدرس tarazooandek-i.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: